Support tevékenység

Cégünk teljes körű szoftvertámogatást nyújt a különböző Dynamics termékekre. A támogatás magában foglalja a szoftverproblémák diagnosztizálását, a lehetséges megoldások ismertetését, a hibajavítások, frissítések és új verziók rendelkezésre bocsátását. Személyre szabott, praktikus megoldásokat kínálunk a vállalatirányítás minden területén, miközben folyamatosan keressük az új lehetőségeket a folyamatok hatékonyabbá tételéhez. Ügyfeleinkkel hosszú távú partneri együttműködésre törekszünk.

Support tevékenység

Szeretné rendszerét jó kezekben tudni, és egy ügyfélközpontú cégre bízni? 

Kérjen ajánlatot support szolgáltatásunkra!

Szolgáltatásunk:

  • Tanácsadás

  • Konzultáció

  • Helyszíni is távoli segítségnyújtás

  • A rendszer folyamatos fejlesztése

  • Lekérdezések, listák készítése

  • Jogszabályi változások követése

  • Oktatás

  • Karbantartási tevékenység

  • Felhasználói jogosultságok kezelése

Miért minket válasszon?

  • Ügyfélközpontú szemlélet

    • Hosszú távú együttműködésre törekszünk, ezért mindent megteszünk, hogy maximálisan elégedett lehessen a szolgáltatásunkkal, és másoknak is jó szívvel ajánlja cégünket.

  • Szakmai kompetencia

    • Munkatársaink sok éves, illetve több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a szakterületükön. 

  • Online hibabejelentő (ticketing) rendszer

    • Online ticketing rendszerünkön keresztül a beküldött problémák azonnal az illetékes kollégához kerülnek, ami jelentősen felgyorsítja a problémamegoldást.​

  • Személyre szabott, felhasználóbarát megoldások

    • Mi valóban azt a megoldást javasoljuk, amelyik a legideálisabb az Ön cége számára.

  • Dinamikus rendszerfejlesztés

    • Gyors reagálás a változó igényekre, jogszabályi változások gyors követése. 

  • Folyamatos támogatás

  • Rendszeres kommunikáció

  • Megbízhatóság

  • ​Nagyfokú rugalmasság