Rólunk

Cégünk 2002. szeptemberében alakult.

Elsődleges célunk az volt, hogy olyan szolgáltatási portfóliót hozzunk létre, mely partnereink  igényeit szem előtt tartva kínál megoldást a mindennapi kihívásokra, ezzel kivezetve Őket az informatikai megoldások labirintusából.

Tevékenységünk

Kezdetben informatikai rendszerek kiépítésével és rendszerüzemeltetéssel 

foglalkoztunk, majd pár évvel később tevékenységünk kibővült a Microsoft ERP rendszerek bevezetésével, üzemeltetésével, támogatásával. Az első ERP rendszer bevezetését 2004-ben végeztük, így 15 éves tapasztalattal rendelkezünk ezen a területen. 

Support szolgáltatásunkat 2005-ben indítottuk, és hamarosan ez lett cégünk elsődleges tevékenysége.

Support szolgáltatásunk kapcsán számtalan cég üzleti folyamatait mértük fel, és sokuknak nyújtottunk javaslatot illetve megoldást a folyamatok optimalizálására, 2012-ben ebből indult üzleti tanácsadás szolgáltatásunk. 

A vállalatirányítási rendszerek bevezetésével, az egyre jobb nyilvántartó szoftverek megjelenésével egyre nagyobb adatmennyisége halmozódott fel a vállalatoknál, napjainkra az adat lett a cégek legnagyobb értéke. Ezeknek a hatalmas adatmennyiségeknek a hatékony elemzése, feldolgozása manapság a cégek sikerének kulcsa. Üzleti elemzés tevékenységünkkel ebben nyújtunk segítséget partnereinknek. 

A Lan-Desk Kft. a kis cégek dinamizmusát és ügyfélközpontú szemléletét megőrizve a mai igényeknek megfelelő komplex megoldásokat tud nyújtani az elsősorban kis- és középvállalati szektorban dolgozó partnerei számára. 

Küldetésünk

Olyan rendszerek bevezetése, melyek segítségével partnereink valódi versenyelőnyt kovácsolhatnak adatvagyonukból.

Mottónk

Elégedett ügyfél = Sikeres szolgáltató!